Page 487 - KPM
P. 487

SPEL FRÅN 6 ÅR | LEKMATERIAL | 487 NY
       VEM DÄR?
Spelet går ut på att ställa frågor om kännetecken och först komma fram till vem som finns på motspelarens kort. 2 spelare. Från 6 år.
Sätt på dig spionglasögonen och välj ett ställe på spelplanen att gömma dig på. De andra spelarna ställer frågor och försöker hitta dig. Enkel spelidé som frestar till att spela spelet om igen.
För 2 - 4 spelare. Från 6 år. Speltid 20 min.
283 5899 470:-
SPÖKJÄGARNA
Vem fångar spöket som rymt från tant Agdas slott? Ett spännande spel med värdefulla ledtrådar, falska spår och andra spökjägare som försöker lura dig åt fel håll. För 2 - 6 spelare. Från 6 år. Speltid ca 25 min.
389 0806
410:-
HITTA GÖMSTÄLLET
      20 FRÅGOR JUNIOR
Ställ frågor och använd bilder för att se djuret framträda på spelplanen. För 2 - 6 spelare. Från 6 år. Speltid ca 30 min.
394 0365
426:-
347 0237
338:-
     TRIBALANCE
JUNIOR SCOTLAND YARD
Detektiverna samarbetar för att hitta Mister X. Enklare variant och snabbare att lära än Scotland Yard. För 2 - 4 spelare.
Från 6 år. Speltid 15 - 20 min.
394 1262
En högre siffra väger mer än en lägre. Ju längre ut på kanten desto högre poäng. Spelplanen gungar och tippar - här gäller det att balansera vinsten mot riskerna. För 2 - 3 spelare. Från 6 år.
Speltid 20 - 30 min. ABS.
394 8412
365:-
325:-
  ÄNNU MER PÅ WWW.ABASKOL.SE







































































   485   486   487   488   489