Page 275 - KPM
P. 275

ROBOTMUS | PROGRAMMERING | 275
 ROBOTMUS
STEM = Science, Technology, Engineering and Maths, dvs Vetenskap, Teknologi, Teknik och Matematik. Här övas alla dessa kunskaper på en gång. Bygg en bana, avskärma med väggar, dekorera med tunnlar och programmera sedan musen så att den hittar rätt väg till ostbiten. Lämplig från 3 år.
ROBOTMUS - MATEMATIKSET
Engagera och inspirera barn med STEM genom att integrera kodning under matematiklektionerna. Matematiksetet hjälper inom flera områden som bland annat addition, subtraktion och nummersekvenser.
ROBOTMUS KOMPLETTERINGSSET
30 aktivitetskort och mus. Med detta set kan två barn samtidigt programmera sina möss. ABS och PVC utan ftalater. Behövs 3 AAA-batterier till musen.
207 2841 492:-
         207 2861
340:-
ROBOTMUS - KLASSRUMSSET
Utveckla ett intresse för STEM i tidig ålder. Detta set innehåller: 2 robotmöss med tillbehör, 1 Mouse Robotmus, 1 matematikset samt 1 låda för enkel förvaring.
207 2862 3.450:-
ROBOTMUS SET 83 DELAR
Startpaket med 16 plattor som kan byggas till en bana 50 x 50 cm, 22 väggar, 3 tunnlar, 10 dubbelsidiga aktivitetskort, 30 dubbelsidiga kodkort, mus och ostbit. ABS och PVC utan ftalater. 3 AAA-batterier behövs till musen.
207 2831 967:-
ROBOTMUS CODE & GO
Spelet introducerar kodning genom det skärmfria konceptet. Man lär sig steg för steg kodning, logik, utvecklar ens tänkande färdigheter och uppmuntrar till att lösa problem. Samla ihop flest ostbitar genom att planera steget dit.
         207 2863 360:- ÄNNU MER PÅ WWW.ABASKOL.SE
 















































































   273   274   275   276   277